O reklamních
hlavách, továrnách
a snech
V každém správném představení reklamní agentury by nemělo chybět několik nezbytných slov jako full service, profesionálové, ATL, BTL, koncepce, strategie, efektivita, systematičnost, moderní trendy a partnerství. Pro opravdové fajnšmekry přidám ještě online marketing, naslouchání potřebám, naplnění nebo dokonce přeplnění cílů, návratnost investic a konkurence schopná cena. Správně by tyto nezbytné výkřiky měly být zabaleny do lákavé cukrové vaty. Protože více než polovina našeho týmu cukrovou vatu nesnáší a dává přednost zmrzlině, nikam je balit nebudu a zůstanou bez povšimnutí.
Když před více než deseti lety headmade v době velkého reklamního boomu vzniknul, měli jsme jediný cíl, neudělat z agentury továrnu s výkonnými jednotkami a odděleními, kde všichni podle přesných směrnic dávají na místo ty správné šroubky, znají své úkoly a zařazení a dodržují směrnice. A to se nám povedlo. Používáme hlavu, hledáme nové nápady, neradi se opičíme a jsme přesvědčeni, že každý produkt i klient si zaslouží svoji strategii. Klávesové zkratky CTRL C + CTRL V u nás slouží pouze k přenášení textu, nikoliv nápadů
Členy týmu si vybíráme podle obsahu mozku, individuality a taky týmového ducha. Prezentujeme se vlastním názorem, opíráme se o teoretické znalosti a zkušenosti, rádi se lišíme a hodně přemýšlíme. Máme rádi věci, které „zafungují“ a neradi děláme věci jen tak na efekt. Děkujeme všem klientům, se kterými jsme za dobu naší existence mysleli a doufáme, že i Vy nám dáte šanci přemýšlet právě pro vás!
NAŠI KLIENTI